logo
امروز : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۶
[ شناسه خبر : ۲۸۸۲۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان زنجان خبر داد؛

همکاری بیمه سلامت با مطب‌های مامایی استان زنجان، وارد مرحله اجرایی شد

همکاری-بیمه-سلامت-با-مطب‌های-مامایی-استان-زنجان،-وارد-مرحله-اجرایی-شد
معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در راستای حمایت از خانواده، جوانی جمعیت و حمایت از درمان زوج‌های نابارور؛ طرح عقد قرار داد با مطب‌های مامایی این استان وارد مرحله اجرایی شد.

حسن کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; از عقد قرار داد همکاری بیمه سلامت با ماماهای سطح استان خبر داد و اظهار داشت: بعد از اجرای قانون جوانی جمعیت و در راستای حمایت از خانواده و افزایش جمعیت، برای کمک به درمان زوج‌های نابارور امکان عقد قرار داد با تمام ماماهای دارای مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری که دارای پروانه مطب معتبر از دانشگاه علوم پزشکی استان هستند، امکان پذیر شد.

وی افزود: ماماها در خط مقدم ارائه خدمات به مادران باردار و افرادی که مشکلات بارداری دارند قرار گرفته‌اند، و این افراد بعد از عقد قرار داد همکاری با بیمه سلامت می توانند به بیمه شدگان تحت پوشش بیمه سلامت خدمات ارائه دهند این در حالی است که در گذشته بیمه سلامت مجاز به عقد قرار داد با متخصصان مامایی نبود.

معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل بیمه سلامت استان زنجان گفت: در سطح استان بیش از ۱۵۰ موسسه و اداره طرف قرار داد بیمه‌ای با بیمه سلامت وجود دارد که امکان ارائه خدمات به کارکنان آنان از طریق بیمه سلامت وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه پوشش رایگان بیمه نوزادان، مادران باردار به بیمارستان‌های طرف قرار داد بیمه سلامت استان ابلاغ شده است، اذعان کرد: این امر به این منظور انجام شده است که هر مادر باردار یا فرد ناباروری که قصد درمان و باروری دارد از خدمات بیمارستان‌ها استفاده نماید و بیمه سلامت ۹۰ درصد هزینه‌ها را تقبل نماید.

کرمی در ادامه از انتصاب نشان به بیمه شدگانی که از خدمات ناباروری بیمه سلامت استفاده می کنند خبر داد و گفت: این امر سبب تسهیل‌گری در زمینه دریافت خدمات درمانی می‌شود.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اخبار پربازدید

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۵
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۰۹
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۸:۰۳
  • اذان مغرب : ۱۸:۲۱
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۴